ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΥΔΡΑΣ
Ύδρα 3 Οκτωβρίου 2012
Όλοι γνωρίζουμε
πολύ καλά, ότι ένα από τα βασικά θέματα που απασχολεί εδώ και δεκαετίες
κάθε Υδραίο Δημότη, είναι το θέμα της
Ύδρευσης.
Από την πρώτη
κιόλας ημέρα που αναλάβαμε τα δύσκολα και ακόμα δυσκολότερα λόγω της
οικονομικής κατάστασης της Χώρας, αλλά και του υπέρογκου χρέους που παραλάβαμε
καθήκοντά μας, οι Συνεργάτες μου, οι εργαζόμενοι στις Υπηρεσίες του Δήμου μας
και εγώ, έχουμε δώσει μεγάλη προσοχή,
εκτός των άλλων πολλών, στην αναδιάρθρωση του συστήματος Ύδρευσης και
γενικότερα στην εξυγίανση της οικονομικής κατάστασης του Δήμου μας.
Η δουλειά μας δεν ήταν και δεν είναι καθόλου εύκολη. Η έρευνα άρχισε από
την πρώτη ημέρα με δική μου προσωπική εντολή και με την σύμφωνη γνώμη όλων των
Συνεργατών μου. Όμως ένα τόσο σαθρό και από πάσης πλευράς διαβλητό σύστημα,
δυστυχώς δεν αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη.
Στον τομέα της
ύδρευσης συναντήσαμε πληθώρα
προβλημάτων, ιδιοτελή συμφέροντα και αδιαφορία για το συμφέρον του Υδραίου
Δημότη.
1.
ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ
Πρώτη ενέργεια της
Δημοτικής Αρχής, για την επίλυση του τόσο καίριου για το νησί μας θέματος του
νερού, θέμα το οποίο έπρεπε να είχε επιλυθεί πριν πολλά χρόνια, ήταν η διερεύνηση συνεργασίας με την
Ε.Υ.Δ.Α.Π, όπου παρά τις επίμονες και σκληρές διαπραγματεύσεις μας, όπως όλοι
καλά γνωρίζετε, δεν μας έγινε τελικά μία
πρόταση που να διασφαλίζει πλήρως τα συμφέροντα των καταναλωτών, κάτι που ήταν
και είναι το μοναδικό μέλημά μας.
Αμέσως ξεκινήσαμε
ενέργειες για την επέκταση της μονάδας αφαλάτωσης στο νησί μας. Η μελέτη έχει
ήδη εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο και έπεται σύντομα η δημοπράτηση του
έργου.
2. ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΝΕΡΟΥ
Παραλάβαμε μία
απλουστευμένη και για αυτό τόσο εύκολα διαβλητή, διαδικασία καταγραφής και
είσπραξης των λογαριασμών του νερού.
Άμεσα ξεκινήσαμε να
εφαρμόζουμε ένα αξιόπιστο και διαφανές σύστημα που περιλαμβάνει :
Α) Ενημέρωση του
καταναλωτή μέσω παράδοσης σε αυτόν πιστού αντιγράφου του φύλλου καταμέτρησης.
Β) Εφαρμογή
μηχανογραφικού-αυτοματοποιημένου συστήματος έκδοσης και είσπραξης των
λογαριασμών.
3. ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Όλα τα παραπάνω
αποτελούν υλοποίηση της δέσμευσης που αναλάβαμε απέναντι στους Υδραίους για
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και χρηστή διαχείριση και του τελευταίου ευρώ που πληρώνουν.
Η σκληρή και
μεθοδευμένη δουλειά, το νοικοκύρεμα και ο εκτενής έλεγχος, οδήγησαν στην
αποκάλυψη του θλιβερού περιστατικού που όλοι γνωρίζετε και το οποίο διερευνάται
από την Δικαιοσύνη. Βρεθήκαμε σε δυσάρεστη θέση, όμως προέχει η δέσμευσή μας
απέναντι στον Υδραϊκό Λαό, «Όλα στο
Φως».
Κοιτάζοντάς σας στα
μάτια και με το χέρι στην καρδιά, σας διαβεβαιώνουμε και σας υποσχόμαστε για
άλλη μια φορά, πιστοί στις προεκλογικές μας εξαγγελίες, με την συμπαράσταση των
εργαζομένων στον Δήμο μας, αλλά και περισσότερο με την δική σας πολύτιμη
βοήθεια, ότι θα βάλλουμε τάξη σε όλα τα ζητήματα του Δήμου μας, σε πείσμα όλων
αυτών που γράφουν και διαδίδουν ανακρίβειες και ψευτιές.
Στόχος μας είναι
μόνο η ανάπτυξη της μοναδικής μας Ύδρας, η ευημερία των Υδραίων και η εύρυθμη
με πλήρη τάξη και διαφάνεια λειτουργία
του Δήμου.
Με
μεγάλη εκτίμηση και αγάπη,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου