Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Σάρωσε η Ελλάδα στο 16ο Πανευρωπαίκό πρωτάθλημα Καράτε. Και η Ύδρα ήταν εκεί



Στο 16ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καράτε WADO που διεξήχθη στη Χαλκίδα από 28-30 Σεπτεμβρίου 2012 - αφιερωμένοι στη μνήμη του δάσκαλου Τατσούο Σουζούκι, ιδρυτή της W.IK.F- συμμετείχαν περίπου 900 αθλητές και αθλήτριες από 18 Χώρες και νικήτρια αναδείχθηκε η Ελληνική ομάδα με 30 χρυσά, 23 αργυρά και 26 χάλκινα μετάλλια.


Στους αγώνες συμμετείχε και η σχολή ΚΑΡΑΤΕ WADO RYU «Η γροθιά της Ύδρας» με τον Βαγγέλη Αναργύρου να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Ο δάσκαλος και προπονητής της σχολής καράτε της Ύδρας,  κ. Γιάννης Πράπας , τόνισε μεταξύ άλλων:

Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που το καράτε της Ύδρας άνοιξε πλέον τα φτερά του  και έχουμε συμμετοχές στην τόσο Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.  Ό στόχος μου για την ύπαρξη υψηλής ποιότητας αθλητισμού στην Ύδρα, επιτεύχθηκε , χάρις των προσπαθειών όλων μας.  Τις δικές μου προσωπικά, των Υδραίων συμπολιτών μας, του Δήμου Ύδρας και γενικά από όλους όσους συνέβαλαν με τον δικό τους τρόπο.

Σημαντική η βοήθεια της Μητρόπολης Ύδρας και της θεατρικής μας ομάδας στην ηθική και υλική υποστήριξη προς Βαγγέλη, ώστε να μπορέσει να συμμετάσχει στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα.  Όλοι οι αθλητές της ελληνικής αποστολής αγκάλιασαν τον Βαγγέλη και τον ενθάρρυναν ώστε να κάνει το καλύτερο δυνατό.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον δάσκαλό μου Στέλιο Σκαρόγιαννη για όσα έχω αποκομίσει μέσα από την διδασκαλία του, και τώρα με τη σειρά μου τα διδάσκω στους δικούς μου μαθητές, το Wado Ryu που στηρίζει την προσπάθεια του καράτε στην Ύδρα, καθώς και όλους όσους βοήθησαν ώστε να συμμετέχουμε κι εμείς στο πρωτάθλημα αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

metamarks