Για να πας στην Ύδρα με το πλοίο θέλεις 30 €, μόνον όταν μένεις στο
Λιμάνι του Πειραιά. Αν μένεις οπουδήποτε αλλού, θέλεις συγκοινωνίες και
ταξί. Την κίνησή σου την περιορίζουν τα δρομολόγια.
Ένας λοιπόν που μένει στη Γλυφάδα, θέλει 30 € + 15 για ταξί για να πάει στην Ύδρα. Χρόνος από το σπίτι του μέχρι να βγει στο λιμάνι της Ύδρας μάλλον πάνω από 4 ώρες.
Με ένα μικρό ΙΧ νέας τεχνολογίας, θα είναι στο Μετόχι σε 3 ώρες παρά ένα τέταρτο με 15 € καύσιμο, 3 διόδια+ 6 το καραβάκι για Ύδρα = 24. Χρόνος κάτω από 4 ώρες και πολύ πιο ευνοϊκά, αν μένει κοντά σε Αττική Οδό κ.λ.π.
Αν ταξιδεύει οικογένεια τετραμελής, θέλει 30Χ4 + 15 = 135 € με το πλοίο, ενώ με το ΙΧ 18 + 4Χ6 = 42. Θα πάνε όποτε θέλουν και θα φύγουν όποτε θέλουν και θα κουβαλήσουν μαζί του ό,τι θέλουν, χωρίς να έχουν και την έγνοια να ψάχνουν για εισιτήρια μέρες πριν, κατά τις γιορτές και τα Σαββατοκύριακα. Θα εξοικονομήσουν περί τα 200 € πάει κι έλα.
Δεν πρόκειται να υπάρξει καράβι από Πειραιά που να σε πάει με τόσο χαμηλό κόστος, απλά, γιατί το καράβι δεν βγαίνει δουλεύοντας καλά μόνον τα Σαββατοκύριακα του καλοκαιριού.
Αλλά και όποιος δεν ζει στην Πρωτεύουσα μόνον με τα αυτοκίνητο μπορεί να πάει στην Ύδρα. Πού να το αφήσει στο Λιμάνι του Πειραιά;
Το αυτοκίνητο και ο δρόμος έχουν κερδίσει τη μάχη και είναι αναπόφευκτη η κανονική σύνδεση του νησιού με την κοντινή απέναντι ακτή. Αυτόματα η Ύδρα γίνεται προσιτή. Ο κάτοικος των Ιωαννίνων θα διαβάζει στο διαδίκτυο ότι μπορεί να πάει στο Μετόχι, να αφήσει το αυτοκίνητό του σε ασφαλές πάρκιν, να περάσει απέναντι σε 10 λεπτά και να επιστρέψει όποτε θέλει. Και όταν πάει πίσω στο σπίτι του θα πει στο σχολείο των παιδιών του να πάνε διήμερη στην Ερμιονίδα, να περάσουν να δουν την Ύδρα, να περάσουν από το Φράχθι και επιστρέφοντας από Ναύπλιο κ.λ.π.
Δηλαδή η δημιουργία του Πακέτου: Επίσκεψη Ύδρας, επίσκεψη Μουσείου Κοιλάδας (όταν με τον Θεό λειτουργήσει), επίσκεψη στο Φράχθι (είναι σχεδόν έτοιμη η υποδομή), επίσκεψη Μονής Αγίων Αναργύρων και Αρχαίου Ελαιώνα της περιοχής, επίσκεψη Μεγάλης Δολίνας Διδύμων και Μονής Αυγού, επίσκεψη Σπετσών, είναι μια διήμερη εκδρομή για μαθητές, συνταξιούχους κ.λ.π. με μία διανυκτέρευση στην Ερμιονίδα. Δηλαδή ένα πλήρες πακέτο που έχει προορισμό την ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ, ενώ μέχρι σήμερα έχουμε προορισμό Ναύπλιον με πολύ μικρή πιθανότητα ένα πέρασμα από Ερμιονίδα. Χωρίς ασφαλή, ταχεία και φτηνή πρόσβαση στα νησιά, δηλαδή βγάζοντας τα νησιά εκτός, ΔΕΝ στέκει το πακέτο. Άντε μία μονοήμερη χωρίς διανυκτέρευση μαθητική εκδρομή για Φράχθι, Δολίνα και μια βόλτα για φαΐ. Έτσι που είμαστε σήμερα, δεν έχουμε τίποτα απ’ αυτά.
Η Περιφέρεια Αττικής είναι έτοιμη να δώσει λύση διάφορη από το Μετόχι σε κοντινή τοποθεσία και φυσικά δεν πέφτει λόγος στην Ερμιονίδα.
Έτσι είναι διπλά ακατανόητη η στάση του Δήμου μας.
Ποιοι είμαστε εμείς που φέρνουμε προσκόμματα στην ανάπτυξη της Ύδρας, ανάπτυξη που θα ωφελήσει όλη την περιοχή;
Τι κερδίζει η Ερμιονίδα αν γίνει 500 μέτρα πιο κει, στο έδαφος της Τροιζηνίας, η νέα σκάλα προς Ύδρα;
Τι έχει να κερδίσει η Ερμιονίδα, όταν στον τουριστικό χάρτη, παγιωθεί η διαδρομή Τροιζηνία, Μέθανα, Πόρος, Ύδρα;
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος
http://villadidimo.brodimas.gr/?p=21988
Ένας λοιπόν που μένει στη Γλυφάδα, θέλει 30 € + 15 για ταξί για να πάει στην Ύδρα. Χρόνος από το σπίτι του μέχρι να βγει στο λιμάνι της Ύδρας μάλλον πάνω από 4 ώρες.
Με ένα μικρό ΙΧ νέας τεχνολογίας, θα είναι στο Μετόχι σε 3 ώρες παρά ένα τέταρτο με 15 € καύσιμο, 3 διόδια+ 6 το καραβάκι για Ύδρα = 24. Χρόνος κάτω από 4 ώρες και πολύ πιο ευνοϊκά, αν μένει κοντά σε Αττική Οδό κ.λ.π.
Αν ταξιδεύει οικογένεια τετραμελής, θέλει 30Χ4 + 15 = 135 € με το πλοίο, ενώ με το ΙΧ 18 + 4Χ6 = 42. Θα πάνε όποτε θέλουν και θα φύγουν όποτε θέλουν και θα κουβαλήσουν μαζί του ό,τι θέλουν, χωρίς να έχουν και την έγνοια να ψάχνουν για εισιτήρια μέρες πριν, κατά τις γιορτές και τα Σαββατοκύριακα. Θα εξοικονομήσουν περί τα 200 € πάει κι έλα.
Δεν πρόκειται να υπάρξει καράβι από Πειραιά που να σε πάει με τόσο χαμηλό κόστος, απλά, γιατί το καράβι δεν βγαίνει δουλεύοντας καλά μόνον τα Σαββατοκύριακα του καλοκαιριού.
Αλλά και όποιος δεν ζει στην Πρωτεύουσα μόνον με τα αυτοκίνητο μπορεί να πάει στην Ύδρα. Πού να το αφήσει στο Λιμάνι του Πειραιά;
Το αυτοκίνητο και ο δρόμος έχουν κερδίσει τη μάχη και είναι αναπόφευκτη η κανονική σύνδεση του νησιού με την κοντινή απέναντι ακτή. Αυτόματα η Ύδρα γίνεται προσιτή. Ο κάτοικος των Ιωαννίνων θα διαβάζει στο διαδίκτυο ότι μπορεί να πάει στο Μετόχι, να αφήσει το αυτοκίνητό του σε ασφαλές πάρκιν, να περάσει απέναντι σε 10 λεπτά και να επιστρέψει όποτε θέλει. Και όταν πάει πίσω στο σπίτι του θα πει στο σχολείο των παιδιών του να πάνε διήμερη στην Ερμιονίδα, να περάσουν να δουν την Ύδρα, να περάσουν από το Φράχθι και επιστρέφοντας από Ναύπλιο κ.λ.π.
Δηλαδή η δημιουργία του Πακέτου: Επίσκεψη Ύδρας, επίσκεψη Μουσείου Κοιλάδας (όταν με τον Θεό λειτουργήσει), επίσκεψη στο Φράχθι (είναι σχεδόν έτοιμη η υποδομή), επίσκεψη Μονής Αγίων Αναργύρων και Αρχαίου Ελαιώνα της περιοχής, επίσκεψη Μεγάλης Δολίνας Διδύμων και Μονής Αυγού, επίσκεψη Σπετσών, είναι μια διήμερη εκδρομή για μαθητές, συνταξιούχους κ.λ.π. με μία διανυκτέρευση στην Ερμιονίδα. Δηλαδή ένα πλήρες πακέτο που έχει προορισμό την ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ, ενώ μέχρι σήμερα έχουμε προορισμό Ναύπλιον με πολύ μικρή πιθανότητα ένα πέρασμα από Ερμιονίδα. Χωρίς ασφαλή, ταχεία και φτηνή πρόσβαση στα νησιά, δηλαδή βγάζοντας τα νησιά εκτός, ΔΕΝ στέκει το πακέτο. Άντε μία μονοήμερη χωρίς διανυκτέρευση μαθητική εκδρομή για Φράχθι, Δολίνα και μια βόλτα για φαΐ. Έτσι που είμαστε σήμερα, δεν έχουμε τίποτα απ’ αυτά.
Η Περιφέρεια Αττικής είναι έτοιμη να δώσει λύση διάφορη από το Μετόχι σε κοντινή τοποθεσία και φυσικά δεν πέφτει λόγος στην Ερμιονίδα.
Έτσι είναι διπλά ακατανόητη η στάση του Δήμου μας.
Ποιοι είμαστε εμείς που φέρνουμε προσκόμματα στην ανάπτυξη της Ύδρας, ανάπτυξη που θα ωφελήσει όλη την περιοχή;
Τι κερδίζει η Ερμιονίδα αν γίνει 500 μέτρα πιο κει, στο έδαφος της Τροιζηνίας, η νέα σκάλα προς Ύδρα;
Τι έχει να κερδίσει η Ερμιονίδα, όταν στον τουριστικό χάρτη, παγιωθεί η διαδρομή Τροιζηνία, Μέθανα, Πόρος, Ύδρα;
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος
http://villadidimo.brodimas.gr/?p=21988
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου