Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Ύδρα η πατρίδα της ψυχής μου

Ύδρα η πατρίδα της ψυχής μου

Δημοσίευσηἀπό ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ » Πέμ 20/08/2009 19:39
Οι δρόμοι της θύελλας
Εἰκόνα
Εκδοσεις Μίλητος

'Eνα εξαιρετικό βιβλίο που προσφάτως έπεσε στα χέρια μου...

"...Νομίζουν πως λυγίσαμε
Βάρος απίστευτο σε πλάτες αφημένο
Σε πλάτες που νόμισαν χολές,αδύναμες,ασθενικές
Κι όμως κρατήσαμε,πιότερο παλικάρια κι απ' τους
άντρακλες,
Καί προχωρήσαμε με το κεφάλι μας ορθό
και την ψυχή καθάρια...''

''...Πόσα εγώ θυσιάσαμε σ' αμέτρητων ειδών βωμούς
Είναι το πόσο αγαπήσαμε μονάχα
Θύτες και θύματα
Σπονδές σε άχρηστους βωμούς,κτερίσματα,
Βορά ψυχρών καπηλευτών ψυχής...''

΄΄...Κι όπου κι άν ταξιδεύει το κορμί
Θα 'ναι στα σωθικά της Πατρίδας μου και μόνο εκεί,
Παντοτινος επιβάτης η ψυχή...''

Μωρές Σοφία
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

metamarks